آموزش باریستا آ کادمی قهوه آمارو

آموزش باریستا آ کادمی قهوه آمارو

آمارو آکادمی آمارو باریستا آموزش قهوه
آموزش باریستا آ کادمی قهوه آمارو

آموزش باریستا آ کادمی قهوه آمارو

آمارو آکادمی آمارو باریستا آموزش قهوه

آموزش باریستا و کافی شاپ آنلاین

آموزش باریستا و آموزش باریستایی به صورت حرفه ای آموزش حضوری و مجازی باریستا یک دوره آموزشی توتال باریستا برای تمام باریستا ها و عاشقان قهوه. طراحی و ارائه شده در هر سطح که باشید توسط وینستون توماس، مربی حرفه ای باریستا دارای گواهینامه SCA و حرفه ای قهوه برنده جوایز. “Total Barista” تمام سطح آموزش باریستا، اسپرسو و نوشیدنی های تخصصی قهوه را پوشش می دهد. چه در حال شروع کار باشید، چه می خواهید مهارت های باریستا خود را بهبود ببخشید یا فقط عاشق قهوه هستید، این دوره برای شما مناسب است!

زیبایی این دوره در این است که تمام اصول اولیه و همچنین مهارت های پیشرفته باریستا را در درس های ساده، واضح و قابل فهم آموزش می دهد.

وینستون توماس یک قهوه ساز حرفه ای چند ماهه و برنده جایزه است.

او دو بار قهرمان ملی باریستا (2017 و 2018)، قهرمانی باریستا آفریقا در سال 2019 و 3 بار در مسابقات قهرمانی جهانی باریستا شرکت کرده است.

تجربه او از کار به عنوان باریستا، مربی باریستا و مدیر روابط عمده فروشی در برخی از بهترین کافه‌ها/روسترها در جهان است. اخیراً او روی پروژه‌های مختلفی مانند مواد آموزشی برای گروه‌های هتل، آموزش باریستا، مشاوره خدمات کار کرده است. او همچنین با استفاده از قهوه به عنوان ابزاری برای توسعه مهارت ها، خود را درگیر کارهای توسعه جامعه می کند.

او مجوز AST انجمن قهوه تخصصی خود را برای آموزش دوره های معتبر مهارت های باریستا دریافت کرده است که به او امکان می دهد آموزش باریستا سیستماتیک و شناخته شده بین المللی را ارائه دهد. او با استفاده از این تجربه و تجربیات متنوع خود قصد دارد راه حل های ارزشی و خدماتی را برای کسانی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در صنعت قهوه در سراسر جهان درگیر هستند، ارائه دهد.

این دوره برای چه کسانی است:
دوره کامل باریستا برای تمام سطوح باریستا. طراحی و ارائه شده توسط وینستون توماس، مربی حرفه ای باریستا دارای گواهینامه SCA و حرفه ای قهوه برنده جوایز. “Total Barista” تمام سطوح آموزش باریستا را پوشش می دهد. چه بخواهید فقط یک قهوه عالی درست کنید یا یک باریستا حرفه ای باشید، این دوره برای شما مناسب است.

در این دوره چی آموزش داده میشود

  • تهیه اسپرسو و نوشیدنی قهوه تخصصی با کیفیت حرفه ای
    استفاده از دستگاه اسپرسوساز و سایر تجهیزات
    Tamping، دوز و توزیع
    دوز، بازده و زمان
    آسیاب و استفاده از آسیاب
    شماره گیری در
    استخراج اسپرسو، دستور العمل ها و نوشیدنی ها
    فوم گیری شیر، ریختن و لاته آرت
    قهوه های سرد
    کار در این زمینه، انواع محیط ها.
    خدمات مشتری و سایر وظایف یک باریستا
    مسئولیت های یک باریستا، از جمله چند کار
    نحوه درخواست کار به عنوان باریستا
    فرآیند برشته کاری و پروفایل های طعم.